Friday, July 31, 2009

SETEM


:: Kabir Bhatia ::
:: Afdlin Shauki, Bront Palarae, Que Haidar, Rashidi Ishak, Vanidah Imran ::

YM aku n nissah
AKiRa Da GreaT : http://ohartis.com/trailer-filem-terbaru-khabir-bahtia-setem/
rEd-arMy : weh setem best jom tgok
AKiRa Da GreaT : bile kuar
rEd-arMy : ari ni 30
AKiRa Da GreaT : then cite ni kuar bile
AKiRa Da GreaT : lama x tgk cite melayu kat wayang
AKiRa Da GreaT : huhu kuar arini
AKiRa Da GreaT : jommm
rEd-arMy : jom
rEd-arMy : ko booked la


simple n nice!!

aku layan muvi SETEM semalam dengan starry, nissah and lolo.. memang inilah ahli2 jawatankuasa kaki wayang yang pasti menjayakan event wayang sebegini..

Mengisahkan perebutan setem yang bernilai 4juta ringgit.. pelbagai aksi mencuit hati berlaku apabila banyak pihak merancang untuk mencuri setem tersebut..

plot ceritanya simple.. tidak berat.. hanya perlu fokus pada dialog dan suasana cerita.. kamu semua pasti akan terhibur..

pendapat peribadi aku.. aku sangat suka watak sathia dalam cerita ini.. walaupun di hanyalah watak sampingan.. tetapi lakonan bersahaja dia memang mencuit hati.. aku bangga nk bgtau, aku minat lakonan sathia miyahaha...

aflin shauki memang semua sedia maklum dengan muka dan dialog bersahajanya yang memang lawak..

que haidar memgang watak orang buta yang sensitif dengan keadaan sekeliling, cute dia dalam nie.. dan secara tidak langsung dia dan kakaknya vanida imran yang memang cun hehe.. terpaksa terjerumus dalam perebutan setem itu..

rashidi ishak bersama dengan bront palarae banyak berganding bahu untuk mendapatkan setem itu.. macho gila diorang ni hahaha...

azwan ali yang kemunculan khas 'kononnya'... membuat aku menyampah je.. semak cerita.. heheh anti tol aku kat dia rupanya :P .. ada aku kisah! chak chak chak!!!

aku lebih tertarik dengan kemunculan khas shanie dan aziz m osman.. haha..

pendek kata korang g la layan cerita ni.. aku bg 3 bintang la dari 5 bintang hehehe...

*nota lutut - zaman kecik2 dulu ayah dan mak aku telah meyakinkankan bahawa hobi aku mengumpul setem.. hahaha... mungkin mereka nampak tertekan dengan aku sangat bosan sehingga sanggup mengoyakkan duit RM5 kecik2.. cantek2 aku longgokkan kat atas meja bacaan ayah aku.. aku rasa puas buat mcm tu.. hahahaha..

2 comments:

akira said...

thumbs up untuk cite ni..
4/5..
huhuhu..aku rase sume cite pengarah ni aku minat..
cinta..
sepi..
setem..
sume tengok kat wayang..
cayalah..cite yang x bowink utk di tonton :P

army4war said...

hahahahaa.. citer lawak sempoi.. aku lebih fokus pasa dialog dia.. sebab lawak.. hahah!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin