Saturday, July 10, 2010

Update

Wow!! lama giler aku tak update blog... semenjak aku jatuh kasih kat cerita2 korea yang di sediakan oleh download engineer aku iaitu LOLO.. aku makin malas update blog.. setelah di marah.. di hina.. di keji oleh beberapa pihak.. akhirnya aku berjaya menebas sawang dan menghalau lipas dari blog aku nie.. lain kali aku kene taruk ubat gegat la.. senang sikit

semalam memang plan dengan nissah n lolo layan wayang.. diorang tau aku tergila2 kan edward.. so sebelum aku g induksi 3 minggu kat Kg Gajah Perak hari selasa depan nie.. memang plan nak layan eclipse sesama.. plan nak kuar opis 'tajam' tak kesampaian.. apabila kitorang terpaksa run CGPA hampir 1000 data student..maka.. bersilat2 la aku, kak bai, iera dan kama dalam opis ketika run CGPA tue.. semua data berjaya di run dengan jayanya dalam pukul 6 kot.. hari jumaat memang tak boleh nak drift.. jem depan JJ Bukit Raja je dah 1 jam.. lepas jem depan JJ Bukit Raja.. mengadap jem kat Subang pulak..

sampai rumah.. tukar uniform keje.. pakai seksi2 aku lompat naik kereta lolo.. sepanjang perjalanan ke the curve aku tido.. penangan tido lambat malam tadi pasal tengok cerita korea u r beautiful.. nasib baik lolo yang drive.. zzZZZzzzZZzzz..



masuk pulak wayang, kecewa betul aku dengan cerita dia.. hampeh tol.. aku ingat pasal aku ngantok.. aku tak berapa boleh follow cerita tue.. lama2 aku makin mengantok... lawak dia tak berapa nak lawak.. touching dia tak berapa nak touching.. macho tak berapa nak macho.. ohhh edward.. u make me angry occay.. ntah pape lak ko dalam citer kali ni.. huhuhu..

lepas wayang terus balik.. tak larat tol semalam.. nak layan korea pun tak de kederat...zzzZZzzZZzzz...

*nota lutut - n3 sekadar menebas lalang.. nanti aku update lagi.. ada bende nak cerita.. tapi nanti la hehehehe...

1 comment:

akira said...

HAHAHAHAAHAHAHAAH...

eii..ubat gegat busuk la weih..
hahahaahah..

yeah~ cite eclipse sangat tidak best..
huh!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin