Saturday, January 1, 2011

Aku makin skema?

kenapa n3 aku makin lama makin skema?? sendiri baca pun rasa boring.. aku dah skema ke? atau memang sejak dulu aku skema? grgrgrgr~

yang paling penting, kenapa tetiba aku buat n3 pasal skema.. jawapan untuk semua jawapan tu adalah disebabkan aku sedang bosan.. bowsan.. boring.. bowing.. borink.. huahuahua...

aku tengah merangka2 aktiviti petang nie.. kak sibah ajak g umah acik kat setapak.. mak aku best la gosip2 citer drama cerekarama pepetang dengan acik aku.. aku nak buat apa lak.. tido?? sedeynye aktiviti tu??

joging yearghh... joging..!! joging!??? erm.. dengan sapa?? kak sibah!! yearggh kak sibah.... kak sibah?? erm.. 1001 alasan laa mak aku bg nanti, orang ramai la.. tasik tu besar,nanti penat la.. soklan yang paling mencabar adalah.. nanti kalau letih boleh bawak masuk kereta tak dalam track joging tue ambik beliau?? susah betul soalan2 kak sibah ni.. mencabar minda.... kasut sukan.. track suit.. topi keselamatan.. pelindung lutut dan siku semua dah dibelikan betul sampai track suit je kekekeee.. ada la 2 kali kot joging.. lepas tu aktiviti beliau adalah hafal siaran astro kembali.. kekeke... sukaaati laaa :P


:: sian dia aku kan ::
*nota lutut - Kesimpulannya tajuk dengan n3 langsung tak sherashi bershama.. sekian!!

4 comments:

Unknown said...

Mira budak skema.hehe.
Eh mira...ko ada skema jawapan x?:p

aku la... said...

hahaha..anda bosan ..taip ON KAWAN hantarkan ke 333**..dan dapatkan ramai kawan..ekekekekek...boiring mehla lepak umah aku...

army4war said...

et - ada ada ada.. sehelai skema jawapan RM50... nak wat side income nie. kakaka..

atisam masam - 333** tu nombor hp adam ke mas?? nanti aku semes dia kekeke..

army4war said...

Heidi - hai heidi.. sangat menarik blog ko.. sekali klik.. terus baca n3 tak sudah2.. memang blogger yg best.. good work..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin