Wednesday, October 29, 2008

riang ria sifoo.com bowling

acara membowling hari ahad lepas memang best.. release tension aku.. aku dah solve bug kat codding aku jumaat lepas.. so memang enjoy la, fikiran aku tenang tanpa terpikir codding2 yang serabutkan hotak aku..

hari sabtu tu aku dan beberapa krew sifoo.com yang lain set up hadiah kat cosmic bowl kat mid valley dengan ikhlas, bila ikhlas aku akan seronok lakukan sesuatu.. angkut barang dari kereta ke cosmic bowl pun dah banyak cabaran.. kitorang masuk entrance The Garden.. aku peluk 3 bungkus hadiah tempt kelima.. aku rasa dalam dia ada 5 bijik mug.. tak berapa nak berat.. tapi kalau dah di usung ke sana kemari sebab sesat dalam The Garden mencari jalan kebenaran ke cosmic bowl tu.. sengal gak la rasa tangan ku ini..

pas set up hadiah.. kitorang main bowling 1 game.. memang teruk prestasi aku ari tu hahah.. gelap dan bising dijadikan alasan kekalahan masing2 hahahaha...

ari kejadian.. ari ahad tu.. aku sampai mid valley kol 10++. pas set up apa yang patut.. semua main dengan rakusnya.. 1st game memang cam biasa la hancusss.. aku hanya dapat 82 je.. 2nd game ada improvement aku dapat 119.. 3rd game aku tak ingat dapat berapa.. tp total 3 games aku dapat 307.. aku bangga dengan pencapaian aku hahaha... rasa cam nak beli je bola bowling masa tu hahahaha.. hoish.. jangan jangan.. main suka suki je.. kalau terror lain la..

ni ada beberapa keping gambar yang aku nak kongsi dengan korang..


warga sifoo.com yang sporting dan bersemangat


posing kat banner sifoo.com



macam nak baling bola jaring je hahaha

pastikan perjalanan hidup kita sentiasa happy dan jangan lupa berusaha juga untuk diberkati..insyaALLAH semuanya berjalan lancar..

c ya~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin