Friday, November 6, 2009

Kau nampak Rumah

dia : korang nampak tak tuu~
aku : nampak!
diorang : nampak!
dia : apa yang kau nampak?
aku : rumah buruk..
dia : okey.. apa lagi yang ko nampak kat rumah tu?
aku : nampak kukuh lagi, tapi mesti tak de sapa yang tinggal dalam tu.. kalau ada pun.. orang yang nak tumpang berteduh time hujan.. sebab pintu dia dah terkopak. haaa.. ?? apa kes??
diorang : ha ah.. rumah buruk.. usang giler.. menggerikan je.. tanak aku g dekat..mesti dalam tu ada ular ke.. lipan ke.. busuk2 pun sure ada lipas... euw~
dia : ish..!! biar betul?
aku : kenapa?
dia : mana ada buruk.. cantik je rumah tu aku tengok..
aku : huh??!!
diorang : haaa....?
dia : hehehe... acah mak lodeeeh.. aku pernah sesaja lepak dalam rumah tu.. saja test power.. sebab aku nampak rumah tu macam haunted..
aku : tak de keje lain ke ko nak buat??
dia : barulah thrill.. mencabar.. bukan ada pape pun.. lepak2 je.. pas tu kuar laa.. bukan aku nak tinggal kat situ pun.. rumah aku sendiri pun ada..
diorang : erm.. tu la bukan ada pape pun... setakat nak tau ada apa dalam tu.. erm.. okeylah.. aku nak balik rumah aku..
aku : ha ah aku pun.. nak balik rumah..
dia : erm... kejap lagi aku balik.. korang balik la dulu.. nak cari feel.. nak lepak kejap lagi..
diorang : feel apa?
dia : ada laa.. mana boleh bg tau..
aku : macam aku tau jee.. ko feel ape..
dia : apa??
aku : hehehe.. ada laa.. aku tau laa..
dia : alaa.. nanti aku balik la.. lepak kejap je..
aku : erm.. tak pe... semua orang tahu ko akan balik rumah ko balik.. takkan ko nak bermalam kat situ.. gilee...
diorang : hehehe...


*nota lutut - ting! ting! think! ;;)

8 comments:

Ishida Kuchiki said...

Motif pls!! Tu bkn rmh ko yg penting.

Anarm said...

still blur~

army4war said...

shidot- hak hak hak khak pthuih!! motifnya memang nak suruh ko bertanyakan motif.. ahaha..

anarm- tak pe..hehehe..

asbesstos said...

apa ngeekkkkk... pat bgtauuu

katak said...

ok. aku stay. satu malam.

army4war said...

kudeng- pat?? pat pat siku lipat.. sapa cepat dia dapat! miyahaha!!

katak - hati2 dalam rumah tu menjelang malam.. esok pagi jangan sampai lupa jalan balik rumah ko plak.. kih kih kih...

akira said...

hmmm leh tahan ngeri umah aku bile tido sorang..
leh la lawan ngeri rumah cam ko letak gamba tu.hahaha..
pk2 aku baru tau nape feel seram lain macam...
sebab..mak aku dah tutup barang-barang kat umah tu ngan kain sebab nanti umah tu kene tinggal..
spooky... brrr..aku tak sanggup berlaku lagi...x berani dah aku..hahaha..
Ya ALLAH permudahkan la aku...

army4war said...

akira- aku pernah sekali je tido umah sesorang tu pun pasal aku ingatkan ada org kat bilik sebelah.. rupanya tak de hahaha...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin