Friday, December 11, 2009

EGO!

Bila mata kau diselaput lendir membusuk
Bila penglihatan kau dikabur asap memedih
Bila pandangan kau di halang objek legam memekat

kau tak rabun..
tapi kau dah buta..
KASIH han!!

bila debaran hati kau mengikut rentak nafsu..
akal kau akan ligat memikir alasan..

bila fikiran kau ligat mengikut akal..
pasti ada rencana yang kau aturkan..

bila tingkah kau lincah mengikut rencana..
pasti ada hati yang terluka..

getar suara kau palsu mengatakan kau tidak mahukan musibah..
ketahuilah TEMAN..
kau sangat KESIAN..

TQ!

*nota telapak kaki aku - EGO EGO EGO EGO!!! BACK OFF AND SHUT UP OR I WILL SMASH!! YOU!!

12 comments:

asbesstos said...

ko peyod eh..

ketahuilah teman..
bahawa kau kasihan...

nice one

army4war said...

kudeng- baru lepas.. sebok je.. (wat pe aku jawap ek ) hahaha..

yeah! nice word.. tp selalunya tuan badan takkan paham.. kan kudeng kan..!!

cuax said...

jom dengar lagu grey sky morning bertajuk ego!!! yeah

jeng..jeng..jeng..jeng..kreng
( bunyi gitar)

ego manusia, kejar sini sana,
bertutur kata dia benar sahaja,
ego manusia mahu mengejar dunia,
apa di cari cuma nikmat sementara...

army4war said...

cuax sarkes -

http://www.youtube.com/watch?v=pabjKhsSqTg&feature=related

aku dah dengar lagu tu.. layan gak la.. cuma bukan jiwa aku sangat.. hahaha!!

~@k1 is @utuMn!~ said...

wahhh..
mira marah!!

army4war said...

aki - haa ko patut ngeri dengan kemarahan aku hahahaah..

Ishida Kuchiki said...

wow!!

army4war said...

shidot- kuang kuang kuaaaaaangg~

katak said...

la isala bonita ah mira..
giler ayat sastera mcm Li Qingzhao..

kaung kaung kaung.. (bukan kuang eh..)

akira said...

ko marah ke..
aku ngantoks.
aku sakit gigi..
T_T

akira said...

ko marah ke..
aku ngantoks.
aku sakit gigi..
T_T

army4war said...

katak - sapa lak Li Qingzhou tu?? adik beradik louis koo ke?? auww~

akira - aku marah aku ngantok tp aku tak sakit gg =))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin