Thursday, February 25, 2010

Because I'm Stupid

aku tengah anggau!! so!!?? ada aku kesah!! haahahahahaa!!






Nae meoriga neomuna nappaseo
Neo hanapakke nan moreugo
Tareun sarameun pogoittneun neon
Ireon naema-eumdo moreugettji

Neoui harue naran eoptgettji
Tto chu'eokjoch'a eoptgettjiman
Neoman paraman pogoittneun nan
Chakku nunmuli heureugoisseo

Neoui dwaetmoseubeul poneungeotdo nan haengbokiya
Ajik naui ma-eumeul mollado
Kkeutnae seuch'ideusi kado

Niga neomu pogosip'eun nalen
Neomu kyeondigi himdeul naleneun
Neoreul saranghanda ipgae maemdola
Honja dasi tto CRYING FOR YOU
Honja dasi tto MISSING FOR YOU
Baby! I love you! I'm waiting for you!

Neoui harue nan eoptgettji
Tto kieokjoch'a eoptgettjiman
Neoman paraman pogoittneun nan
Honja ch'ueokeul mandeulgo isseo

Naegen sarangiran areumdaun sangch'eokat'a
Neoui yeppeun misoreul poado
Hamkke nan utjido mothae

Niga neomu saenggaknaneun nalen
Kaseum sirigo seulp'eun naleneun
Niga pogosip'ta ipgae maemdola
Honja dasi tto CRYING FOR YOU
Honja dasi tto MISSING FOR YOU
Baby! I love you! I'm waiting for you!

Bye, bye, never say goodbye
Ireohke chapji mothajiman
I need you amu maldo mothae I want you
Paraedo dasi paraedo

Niga neomu pogosip'eun nalen
Neomu kyeondigi himdeul naleneun
Neoreul saranghanda ipgae maemdola
Honja dasi tto CRYING FOR YOU

Niga neomu saenggaknaneun nalen
Kaseum sirigo seulp'eun naleneun
Niga pogosip'ta ipgae maemdola
Honja dasi tto CRYING FOR YOU
Honja dasi tto MISSING FOR YOU
Baby! I love you! I'm waiting for you!

*Nota lutut - tadi azid call..

azid : ko wat ape tu mer..
aku : aku tak keje ari ni.. sepupu aku nikah ari ni.. mcm2 kene buat tolong diorang.. nape ko call weh
azid : saja nak dengar suara ko.. lama kita tak sembang..
aku : (aku sentap.. sentap sangat.. laju jantung aku.. tetiba aku rasa aku bukan kawan yang baik)
azid : pas ni aku nak call edi dengan arul plak... rindu kat korang..
aku : oo.. erk.. kirim salam kat diorang key zid..
azid : ok lah mer.. saja je call ko.. tanye khabar ko.. salam!
aku : erk!! ok.. w,salam..
(nanti aku balik tapah kita lepak2.. hang out2.. peluk2.. key darling!! sorry coz tertalu bz dengan bebende ntah hape2 aku kat sni.. but u know me rite.. always by ur side.. thats y i love u most.. including arul n edi.. muax!! pssst!! lagu yang aku tengah anggau ni, aku tuju kat korang!! love yaa~)

2 comments:

camcilah said...

aku kat opis time aku bukak video youtube yg ko tepek ni (eh! terkantoi lak aku makan gaji buta)

Tiba-tiba ada scene kissing-kissing plak. Dengan pantas aku minimise. Aku tak mo di cop..dah lar makan gaji buta, tengok video blue lak tu. Cis! Aku nak salahkan ko jugak dalam hal ni.

pst: takder ke video yang lagi hardcore..setakat kissing-kissing buat aku blush jer...muahahahaha..

army4war said...

camcilah - saje nak bg ko video lucah secara tak langsung!! wow hahaha!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin