Monday, March 1, 2010

Bowling Kelab PROKOM PSMB

Anggau punya pasal.. lambat update pasal bowling PSMB ari tu hahaha... aktiviti yang sangat berpaedah nie memang aku suka.. sangat happening di hari kejadian.. muka masing2 tak de nawaitu nak menang.. semua nak happy2 je.. termasuk aku.. lepas lempar bola bowling aku g merayap kat semua lane bowling orang.. dengan tujuan mengejek dan menjatuhkan air muka mereka di khalayak ramai.. hahahaha!!

aku adalah seorang yang sanggat support aktiviti sedemikian.. seperti yang diketahui umum.. aku suka wat aktiviti berpoya2 nie.. sudah tidak boleh dilarang lagi hahaha!! aku bukan sosial dowh! tapi aku pandai bersosial.. hahaha... sadap to the person yang suka cakap aku sosial.. bengong ko!!

ini sedikit gambar besh yang sudi di share oleh diorang2 yang ada SLR di hari kejadian.. enjoy u olz!!

:: makhluk yang sudi melempar bola di hari kejadian ::


:: posing b4 g mengisi perut yang sangat la lapoo ::


:: aksi seorang penembak tersasar (aku la tu) dengan seorang yang sharp shooter (kak amy) ::


:: penat lempar bola kitorang mencongak markah yang tak berapa nak tinggi ::


:: gadis litar bowling yang totomey belaka hahahahaha ::


kepada mereka2 yang tak turun bertarung di hari kejadian.. zue.. kakak zura.. yana (dah bersalin daa) along.. .. apa barang!! next time turun ar.. ada berannn!! hahaha c u next time!!


*nota lutut - nanti kita bowling lg guyz.. (kak bai sure blasah aku pas baca nie.. hahaha relax kak bai timing lu ajak gua kurang kene ar.. next time gua roger key)

5 comments:

aku yang tak femes said...

santeknyeeee!!!!













....tempat bowling tuuuu....

aizuemi said...

wak lu.. kalo aku xde hal, mmg kompem aku turun.. dan harapan utk ko geget2 pingat tu mmg tade ar.. muahhahhaa...

mazQ said...

huhu..timing x kene la...lenkali kite gi lempar bola~!

aizuemi said...

mazQ.. jgn kata lempar bola.. lempar si mira ni pun bleh~

army4war said...

cik kala - hahaha cakap je la aku shantek cik kala haha

mazQ - lempar bola adalah menarik

zue - lempar aku agak kurang pertimbangan.. esok swimming.. hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin