Saturday, November 20, 2010

Tempoh edah dengan maxis

Bertahun aku guna berok maxis nie.. tetiba hari ni aku dapat mesej dari maxis:

You have reached your volume quota. Once you are directed to the portal, your speed will be reduced. Buy more data volume to enjoy uncapped speeds.




maka dengan itu terjawap la, kenapa 2 3 hari ni aku surf internet sangat slow.. just like siput sedut.. perlukah aku upgrade pakej maxis aku?? kenangan silam masih menghantui diri... setiap kali aku buat keputusan nak buat trasformasi kat akaun maxis aku... maxis masih belum pernah tak cari pasal dengan aku lagi...

tempoh edah aku dengan maxis masih panjang.. ada lagi 4 bulan.. aku ambik kontrak 6 bulan, pasal berok USB dapat free.. alaaa apa da hal 6 bulan.. sebelum tukar ni.. aku pakai berok gergasi tu pun dah 2 tahun.. baru dapat hidayah tukar berok USB nie.. pasal asyik tersadung wayar je..

erm.. ntah.. tengok la mcm mana.. nak upgrade ke tak pakej nie... guna je la dulu dalam keadaan internet yang serba kekurangan ni huhuhuhu...

*nota lutut - sabtu yang sengkek ...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin