Thursday, December 30, 2010

Party Bujang

Nawaitu aku untuk update n3 untuk topik ni memang membuak2.. kerja aku lately sangat xtream membantutkan aku update blog.. insiden ni terjadi 23 disember yang lepas.. kedatangan hulubalang kelantan melawat kawasan taklukannya iaitu OPAQ.. lokasi yang dipilih RED WOK KAJANG!!

mengenangkan penembak tepat sekalian tidak transfer gambar dari senapang masing2.. aku dengan slamber batu right click > copy image location > add image > prap!! paste url

ni antara gambar yg aku curik dari blog katak.. sangat suka comic strip cenggini..!! simple n nice la.. so aku dah puji kan.. dah halalkan gambar2 ni kat blog aku?? huhahahaha...

:: ini antara ahli jemaah menteri yang hadir!!



:: antara dialog busuk yang dicipta oleh sang katak ::

:: supriseeeeeeeeee!!! :: HAPPY BESDAY TO KAK NIZ(25 DEC) N OPAQ(26 DEC) Lof u guyzz ::

walau esoknya kerja, aku gagahkan diri turun kajang, sampai umah kol 2 pagi.. terhuyung hayang aku kol 530 pagi esoknya cari bilik mandi, nak bersiap ke opis.. mata tak boleh bukak!! nak kate tonggang todi malam tu, tak de plak!!

demi mung opaq!! akan ku turutkan.. muax lof u bebeh!! sekali sekala naik sampan dari kelate turun KL.. apa da hal lepak 2 3 pagi!! kita mabuk2 lagi yuk next timeu olz!! best dowh mabuk2 dengan u olz!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin