Friday, July 10, 2009

Khas Untuk KooOOooOOOo!

me~ serabut.. serabai.. selebet..


tidak ada apa2 yang menarik yang aku nak tulis pun.. pukul 4 pagi ini.. nak ke Sabah family trip.. erm.. kurang xcited pasal tak bergaji.. DAMN!!

tapi u noe wut!! sekarang aku percaya dengan "semua yang berlaku ada hikmahnya" bukan selama ni aku tak percaya.. tapi situasi ini sekadar menguatkan lagi maksudnya..

sedang aku serabut.. serabai.. selebet dengan seksa ni.. ada kawan yang buat aku terharu.. terkedu.. ternangis.. dan tersenyum.. yee.. aku memang suka gelak.. tapi kali ni aku tak gelak.. tp aku senyum ikhlas.. bukan pasal nilainya.. tapi pasal niatnya.. priceless!!

thank you fren.. adeh adeh..!!

anyway aku tak bawak letop (seterika panggil letop aku pitbull.. deym seterika) ke Sabah.. jumpa minggu depan kat YM u ol key. Hand phone aku sentiasa on.. jangan buat2 banyak alasan tak contact aku.. PAHAM u ol!! C Ya~
n3 ni khas untuk ko.. nama tidak dibenarkan disiarkan oleh penaja di sini miyahahahaha!!

6 comments:

asbesstos said...

I'm 1st!
hahahha.. mcm dak2 berebut...

neway...mirang..jagalah dirikau disana kak...disana banyak burung berkicauan...unggas berterbangan..

kalau ko x xde wet kat sana sabahan sana..and terdesak sangat..hey im here mira..im here to gelakkan ko....wahahahhaaha.....

enjoy ur holiday....

army4war said...

hahahaha sengal deym ding!! baiklah, kalau aku tersengkek aku akan maklumkan pada ko.. jangan lupa gelakkan aku berdekah2.. sebab aku g sabah menuntut ilmu perbomohan yang lagi dasyat.. pelesit yang ko cantas dua tue tak power lagi beb.. kali ni pelesit aku gabungan toyol.. boleh curik duit tabung ko miyahahaha~

starry~ said...

wah din dah merampas takhta aku ni. biasa aku yg pertama kena paksa baca n komen kakakakakaa..

komen aku:
ye mcm pernah aku ckp kat ko. dr fadzillah kamsah berkata, bila ada org memerlukan pertolongan, jadilah yg pertama yg menolong. bila ada org kesusahan, jadilah yg terakhir.

maaf kalau aku x ada menolong. aku cuma buat yg termampu (bawak jumpa saloma) ko xde bawak pitbull, dgn sapa la lady gaga nak berkomunikasi (wah terus tuka nama letop) hahaha.

komen terpanjang aku.
semoga selamat pegi dan selamat balik. ~

lupakan yg lain, yg penting kitaaaa ENJOIIII!

akira said...

miraa...
selamat enjoi..
lupekan seketika luka lara melanda..
aku harap enjoi tu ko berjaya temui..
btw..
aku jeles ramai kawan/org keliling aku travel...
mau itottt!!!
uwaargh !!!
xpe la..aku travel je la sorang..
lone ranger..eheh :p

army4war said...

seterika - hahah ko banyak tolong aku baa.. jangan nak gedik2 mcm lady gaga!! hahaha!

akira - insyaallah nanti kita travel2 key.. ko nak g genting kan?? ok nanti kit asetting hahaha.. insyaallah :D

aku baru pulang dari sabah baa.. lidah sia memang sudah cakap mcm ini.. terima kasih pada kamu semua yang support sia baa.. memang sia takkan lupa semua yang kamu pernah beri.. sia sayang sama kamu semua baa!

katak© said...

aku nk tolong ape eh..?? :-?
tolong bace je. ok tak..?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin