Friday, September 4, 2009

Ada Aku Kisah

ku tatang dengan sabar
ku canang dengan sungguh
ku gapai dengan pasrah
ku beri dengan ikhlas
dulu ...

udara panas mendesup
malas otak jalankan tugas
semalas kaki menampung badan
membiar lelah bergumpal terlerai
kosong..

berpaling dari kelibat
bersiul menekap telinga
berdekah menindih suara
memijak hingga membenam
puas..

lalu ku takkan menyinggah
sapa ku hanya memandang
takkan ku cuit tika menyinggah
takkan ku pegun tika memandang
pasrah..

Ada aku kisah
sekarang ...

*nota lutut - ALLAH menetapkan setiap manusia ada batas pertimbangannya.. kerana kesempurnaan hanya milik-NYA..


8 comments:

Che Ni said...

wow! seperti gigitan semut api!

army4war said...

ngap.. ngap.. ngap.. ngee~

seni itu universal.. :D

asbesstos said...

seni tu jangan dipolitikkan..


hahahha..xde kene mengena..

army4war said...

kudeng - zarah itu juga seni.. tapi tak semesti makcik zaharah tu seorang yg seni..

sadap.. aku pening lalat.. terima je la..

starry~ said...

seni itu halus. seni itu unpredictable.

Anonymous said...

apa yg aku tahu tentang seni?

takde perasaan, takde rasa tanggujawab, takde rase bersalah..
kesimpulan dr aku.. sekian.


*tunggu entry aku nanti. kesinambungan kisah itu..

army4war said...

seterika - seni itu sangat halus.. tp masih perlu difahami maksudnya..

katak - WOW! ok aku nantikan..

niz said...

poser on arts.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin