Sunday, September 6, 2009

Gathering Handai Taulan Version 1

Setelah perbincangan Ahli Jawatankuasa Handai Taulan di adakan dalam conference YM.. tanggal 4 September 2009 yang jatuh pada hari jumaat telah ditetapkan sebagai tarikh berbuka puasa beramai2.. tempat yang dipilih secara rambang ialah di Damansara Perdana di Restoran Pannaz..

hasil tinjauan aku dan kak niz di internet, maka kami kategorikan kes ini sebagai penipuan secara halus.. gambar2 menu di dalam web pannaz agak mengghairahkan.. tetapi sangat banyak menu yang tak da... penantian mee kari kami sangat sia2, rupanya tak de.. cess..

Thanks to katak yang sudi mengorat awek Pannaz untuk membuat tempahan untuk 11 orang di restoren tu atas nama WAN.. hehehe...

thanx to korang yang sanggup berhempas pulas datang menjayakan majlis ini..

ini ada beberapa gambar best yang aku sempat kongsi di sini, aku curik dari FB kak niz dan FB zira.. hahaha.. aku tak de SLR lagi.. hahaha.. Layanzz

:: semua sila lihat kamera pak tam.. ces lolo spoil.. takboleh maafkan beliau.. ::


:: pak tam jangan la bermuram durjana.. jangan risau.. kami akan bawa kau pulang dengan menunjukkan jalan kebenaran.. walaupun kau terlajak sampai ke bandar seri damansara.. aku cuba maafkan kau sebab kita sama2 orang perak.. apalah sangat menjemput kau kat bandar seri damansara kerana tersesat.. hahahaha... sengal la ko pak tam.. ::


:: yee... yee... memang aku sengaja upkan gambar ala2 gay korang nie.. hahaha.. ini sahajalah kumbang yang hinggap di pannaz.. Ring o.. anarm.. dan bosz.. jejaka yang tidak dapat hadir untuk memeriahkan majlis.. rupa2nya memberi ruang kepada katak dan paktam untuk bermesra.. hahahaha... euw~ najes.. ::


:: yeah~ pak tam dah ready nak tembak.. katak plak tak sabar nak posing.. sempat jeling kamera lak si katak.. memang ko ada bakat terpendam photogedik katak.. hahaha... ::


:: anys :: nissah :: akira ::


:: katak :: wan :: bluefrog ::


:: pak tam :: itamkutet :: adie ::


:: lolo :: shiela :: silolo ::


:: kak niz :: nizniz :: nis khair ::


:: zira :: si kecik :: RM32 ::


:: mira :: army4war :: red ::


:: resit hari kejadian ::

*nota lutut - sangat seronok bila berjumpa dengan ikhlas.. sambil berniat mengeratkan silatulrahim..

13 comments:

Anarm said...

waaa.. ruginye x gi.. kalo gi bleh gak join geng2 gay.. wahahaha.. *saya lelaki tulen ok.. say no to gay*

Silolo said...

wahh sejak bile zira ade nickname baru :)) lawak siot. aku igt nisah yg akan dpt title mkn byk. tp di hari kejdian telah dirampas tahta..

eleh anarm. kalo buat kat area sini. bukn main susah nk join. cet kecik ati!

lepas raye jom buat lagikk.. ahahaa
xsaba tunggu yg sifoo lak..

asbesstos said...

wah...nak tgk result canon...huhuhu...mira ko abiskan sume lauk pauk ke..?

Anonymous said...

jangan la nyah..
nyampah tau...

niz said...

....party paling iklhlas yang penah saya hadiri. sekian...

akira said...

huhuhu...sonot even tudung aku senget most of the time.
n zira lagi hebat sebab leh bedal je makanan tanpa mengira sedap or tak...hahahahha......

kebiasaan bukak pose rm10 : tapi makan sorang.sayu jek.
tapi ni even rm30 very worth it coz ati manyak senang woo..huhuhu!

akira said...

huhuhu...sonot even tudung aku senget most of the time.
n zira lagi hebat sebab leh bedal je makanan tanpa mengira sedap or tak...hahahahha......

kebiasaan bukak pose rm10 : tapi makan sorang.sayu jek.
tapi ni even rm30 very worth it coz ati manyak senang woo..huhuhu!

starry~ said...

amboi nisah kau eksaited sampai publish 2 kali. hehe. slalu kau ditemani eminem. kali ni kau ada geng nigga nigga. yo yo. wassup yo. aku suka gambar pak tam dengan katak. haha. mcm kembar tak seiras.

army4war said...

anarm - blah la ko anarm.. penat aku goda tak makan gak.. cess..

silolo - zira memang boleh dibawa kemajlis2 seumpama itu.. berbaloi baloi..

kudeng - aku datang memang dah nak habis.. aku niat gak "sahaja aku datang berbuka puasa di pannaz sebb nk habiskan segala lauk" tapi member aku zira lebih pantas.. aku kagum..

katak - hahaha.. alololo tomey nye muka ko time ni hahaha...

kak niz - alhamdulillah.. bila ikhlas.. hati senang perut kenyang... wah mcm peribahasa baru plak hahaha..

akira - hahaha.. tudung ko memang sengat.. tp jangan risau bukan sebb tu aku up gambo ko yg nie.. bagus bagus.. ramai yang senang hati event kali nie.. aku pun senang hati hehe..

seterika - dia memang xcited.. sukar disangkal lagi.. katak n paktam mlm tu shoo shuet!! grrrr~

Hegira said...

meriahnyaaaaa.

-Ring 0- said...

missed sudah..

army4war said...

hegira - haa... meriah3x... ko join yumcha berbuka sifoo tak?? jom ar.. jom ar.. jom ar..!!

ring o - majuk dengan ko.. alasan tak ingat tarikh sangat2 tidak boleh diterima oleh aku.. >:P

akira said...

huh..eksited laaa..
very....
huh huh huh...
guna opera laaaa..
agak banyak bugs nye..
tapi ade bagusnye..huhuhuhu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin