Thursday, February 19, 2009

menatang ini namanya moley~

im sorryyy~.. kali ni aku tidak berbicara pasal perasaan.. gosip.. kontroversi mahupun berpuisi.. ehem..!! hari ni aku nak mengetengahkan bakat baru yang telah di asah oleh tuan kepada moley.. ini bukan kisah tuan kepada moley..tetapi kisah moley itu sendiri.. ini kerana tuan kepada moley sudah ada blog sendiri, sementara moley masib belum berblog untuk mengetengahkan dirinya di arena global ini...

moley adalah seekor kucing yang berusia 2 bulan.. aku hanya mampu melihat perkembangan bakatnya dari jauh.. ini adalah kerana tuan kepada moley hanya mengajak datang ke umah pada hari raya thaipusam tahun hadapan (tipu).. dikala aku kebosanan aku meminta tuan kepada moley on web cam dan menyuruh moley beraksi.. aku tidak membenarkan tuan moley beraksi.. sungguh.. aku tak tipu!!!

n3 ni cam biasa tak de motif tersirat.. hanya ada motif tersurat.. motifnya aku nak letak gambar moley ni sebagai penghias blog aku kali ni.. sebab utama sebab dia sangat cumel.. dan mengingatkan aku kepada ex-kucing aku dulu yang bernama blacky (gila poyo nama beliau)

jika korang perasan.. perkataan "tuan kepada moley" banyak aku sebut di atas.. ini adalah tanda penghargaan kepada si beliau kerana sudi berkongsi kucing beliau secara maya..

ini ada beberapa image moley yang aku sempat print screen ketika moley beraksi sarkes.. hak hak hak...!!!


:: gayat3x :: apa dosa aku diperlakukan begini ::


:: jangan ganggu aku plzz ::


:: wut r u doing huh, keep away from me ::


:: no camera plz ::


:: krkrkrkkrr ::


:: back off grrrr ::


:: somebody help me plz ::


:: im just death ::


mungkin kerana hangin atau ada perasaan -ve lain yang menghantui tuan kepada moley.. atau risaukan moley emosional damage kerana terlalu kerap beraksi sarkes.. beliau telah melakukan sesuatu.. dan inilah hasilnya... hahahaha... aku gumbira...!!!



nota lutut - n3 ni hanyalah hiburan semata2.. untuk mengelakkan sawang di blog makin tebal.. miyahahaha...!!

14 comments:

katak© said...

ko tergelak ke..?? aku ari2 rase nk sepak2 je.. adeh adeh.. seb bek la bulu die gebu.. sebab adik aku pegi mandi kn pki shower gel lux..

Anonymous said...

aku dipaksa untuk membaca entry ni. soalan aku: kipas yg kat lantai tu mmg khas utk kucingg supaya x panas ketika persembahan sarkis ke?
untuk damira: tahniah kerana mempunyai badut peribadi yg baru! keep up (x relevan)

army4war said...

tuan kepada moley - hahaha... ingat pesan aku.. jangan seksa moley.. dia kucing maya aku.. iklan lux cakap kulit putih berseri.. nape moley ada tompok2 itam.. petipu tol product lux ni..

starry - kipas tu membolehkan kucin2 sarkes tu menyerlahkan bulunya.. effect angin ketika persembahan.. mcm faizal tahir masa AJL ari tu.. lupa??

ONEXOX PLAN said...

kucing.. hmmm.. dah lame aku x bela kucing.. kucing2 aku sume dah meninggal.. sedih yg amat.. so buat keputusan takmo bela kucing dah.. dapat bela tenggiling ke tenuk ke ok gak..

army4war said...

anarm - aku pun dah tak boleh bela kucing.. sebab kakak aku akan flying kick kucing kalau dia terkejut.. dari dia tersiksa badan lebam2.. baik aku tak bela dia langsung.. huk huk huk!!!

Anonymous said...

waaa jeles!! jeles!! jeles!! bengang!! bengang!! migha ko sengaje ek.. dengki!! dengki!!.. oii tuan punye moley~! lg skali ko seksa moley tu.. aku btol2 g culik moley ko tuh.. waaa jelesnyer~! nnt aku ade umah sndr.. aku nk buat pusat pemeliharaan dan menternak kucing~! harharharharh!! >:)

Anonymous said...

kucing...
erk..dun like..aku ade bad history ngan kucing..
im sorry kucing.hahahahaha -<@

army4war said...

silolo - hahaha... tu pasal aku letak kat blog untuk tontonan umum.. kalau aku jahat, aku tak bg ko tgok langsung tau, simpan sendiri2 je hahaha... padan muka.. ;))

akira - pesanan penaja.. jangan ketuk kepala kucing.. kalau tanak kene denda ketuk ketampi dengan aku.. ;))

Anonymous said...

Rumah mak mertua aku ada 9 ekor kucing...6 ekor masih kecil lagi..tak larat la nak jaga..sara hidup dah meningkat. Dulu makanan dia sekilo Rm8++ sekarang RM9++..Mak mertua aku suka....ikut je...heheheh

army4war said...

sebalik tabir - kucing dua tiga ketul boleh la nak handle.. kalau banyak sangat.. diorang yang kne jaga aku pas tu.. hehehe...

katak© said...

kucing aku byk yg bawa diri.. kucing lupe daratan...

army4war said...

katak - ko dera dia pukul dengan hanger kasi dia jerit2.. pas tu ko baling diorang dengan bantal.. emosional damage diorang.. tu pasal lari.. (hasil bedah siasat)

Anonymous said...

comel2..hehe.. aku x suka pelihara binatang. tp aku suka main pet society dkat facebook haha

army4war said...

haaaa ko pun layan game tu.. sila la lawat rumah amiow.. kalau rajin mandikan sekali.. aku rasa amiow dah nak mampos.. aku biarkan dia terkapai2.. lama tak masuk pet sosaiti heheheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin