Saturday, February 7, 2009

Weekend

lama jugak aku tinggalkan korang dengan n3 lepas... tak de kisah menarik sangat nak aku kongsi kot.. life aku berjalan seperti biasa.. semuanya masih seperti biasa.. tak ada yang di luar kebiasaan.. gaji sangkut2 macam biasa.. kerja opis sudah kembali banyak seperti kebiasaan.. sengkek duit macam biasa.. erm.. aku kene usaha lebih sikit ni.. semua benda yang berkait duit aku tak berapa gemar.. nak harap duit turun dari langit memang tak dapat laa.. tapi best gak kalau bebetul jadi kan.. kan.. kan.. hahahhaha!!!

tapi dalam minggu lepas ada la 2 3 benda yang agak luar biasa dari rutin harian aku.. jumaat lepas2, lepas opis hour aku g event AKAR.. ramai gak bebudak sifoo yang turun.. muka2 macam biasa yang selalu support event2 macam biasa.. aku, anys, syacz and shida, silolo, penyu, hegira, wek wek and BFF, exike and ili, freak and fiance, saiko and d heart, last but not least sifoo and his wife.. semua persembahan aku layan kat sana... paling yang aku nanti2 kan ialah persembahan fynn jamal. masuk kali ni dah 2 kali aku tengok persembahan dia live.. 1st time aku tengok masa event Tanchap tahun lepas kat Shah Alam gak, kali ke dua aku tengok persembahan dia dalam event AKAR pulak.. perubahan yang sangat ketara pada dia.. sejuk mata memandang dia sekarang.. aurat dia dah di tutup rapi.. ayat2 dia dah makin bahagia.. alhamdulillah...

keesokan harinya dah janji dengan kak niz berjalan2 kat ikea dengan beliau bersama2 kak anys... jalan2.. makan2.. pas tu balik.. heheheh thanks kak niz sudi banje kitorang... akak.. jangan laa bocor rahsia key.. pomis key :D

keesokannya lagi...aku lepak tahap bersawang kat rumah... tak aku peluk bantal.. aku tekan2 keyboard pas tu tekan ENTER kat laptop.. tak pun aku tenung tv sampai power silau mata aku bertambah..

keesokannya lagii... sawang di badan aku sudah menebal.. last2 aku ke opis menyertai pasukan yang memang dah plan awal2 lepak opis buat kerja.. aku goda kak niz menyertai aku untuk ke opis.. niat aku dengan kak niz hampir sama... "sahaja aku datang ke opis kerana ingin melagho" maka sesampai kat opis.. aku dengan kak niz melagho la hahahaha...

betul kata kak anys "ko memang tak tau menghargai cuti laa"

erm...~

12 comments:

Anonymous said...

hahahaha...sorry la if ayat aku tu nampak poyo...mebi life ko memang rase perlu ade sesuatu utk di lakukan di masa terluang and of coz setiap org ade cara tersendiri. ure lucky my fren..trust me. ko active ko sehat. aku active lelebih penat x yah cite. orang lain dapat stayback lelama aku dah ngantok.anemia aku mmg membantutkan idup alu lately. moral of the story: syukur itu lebih baik ;)

army4war said...

hahaha... aku memang cepat bosan... zaman dahulu kala.. mana ada istilah dok umah di hari minggu.. semua kaki rayau.. skang padan muka aku :-"

katak© said...

hah..!! cuti..?? ape tu..?? hari kelepasan am..??

aku tau.. aku tau rahsia tu... haaaa...

Anonymous said...

huhu

zaman aku kerja designer dulu, aku hari-hari ada kat ofis. isnin sampai isnin.

orang balik kul 8malam, aku balik 3 pagi. aku la yang tutup lampu ofis. dan kunci ofis.

hari ahad, kalau ada org masuk ofis pon dalam tengahari, aku pagi2 lagi dah masuk.

tapi itu dulu la...
zaman dah berubah...

army4war said...

akira - hahah aku tak terasa ayat ko la.. memang pun.. aku kne cari sumthing untuk tak bosan

katak - hope skandel baru ko tak bgtau rahsia tu.. busuk tol kak niz kalau bgtau..

brader sifoo - usaha keras dah menunjukkan hasil.. alhamdulillah..

yaaa.. zaman sudah berubah.. sekarang aku yang kne berubah ikut zaman.. InsyaALLAH..

Anonymous said...

/*last but not least sifoo and her wife*/

tolong betulkan

"...and his wife" ya

army4war said...

arghhh... grammatical error la plak.. maklum laa.. type memalam buta, sorry sifoooo... lalalalalaaa~ :-"

Anonymous said...

erk...cik mer...haruslah saya dah bagitau kat encik boipren saya....saya kan cik gepren yang mithali....antara cik mer dan encik boipren, saya lebih utamankan encik boipren....

brickbracket said...

huk ko bosan skang eh??

rutin idop aku da berubah.. senin sampai jumaat keja sampai rs nk mampos.. aku asyik tunggu hari sabtu menjelang.. pabila menjelang hari keenam, aku mula menghitung jarum saat.. "bila nk start senin..".. penyakit apakah itu??

ONEXOX PLAN said...

aku dulu pon macam bro imran.. hari2 dok ofis wat keje takpon melagho.. tp skrg hidup aku dh dikontrol.. keje ikut time.. sharp 5.30 kene balik.. idea utk design yg dtg lepas kul 5.30 tu tak dapat diadaptasikan.. so, terbantut la keje2 aku.. esoknye g ofis dah tentu ilang dah idea tersebut.. ini semua gara2 kegawatan ekonomi.. ofis terpaksa cut sume perbelanjaan termasuk bil elektrik dan air yg aku guna time melagho kt ofis..

COMING SOON: berok yang dinanti2.. hahaha..

Anonymous said...

sahaja aku ingin melagho bersama kak mira kerana ingin bermain hujan.....

bila ujan, kak migha sungguh seksi...saya tersiksa...

army4war said...

kak niz - dasar mama san betul laa!! memang tekelutuk punya wolang!! hahaha... mana ada saya main ujan.. saya budak baik. pas keje terus balik umah.. lipat kain okey.. ahakss!!

ishida kuaci - wah bahaya tol tanda2 tersebut.. bagi mencegah ia berlarutan. anda perlu telan julat berkuasa tinggi.. jangan lupa baca cara makan kat belakang botol dulu key..

anarm - hahaha patut la skang balik tajam.. tak pee.. pas ni kan dah ada berok.. balik umah curahkan idea menggunakan khidmat berok plak :D nyet.. nyet.. nyet..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin