Saturday, November 15, 2008

james bond :: madagascar

12 november 2008 lepas birthday silolo.. macam biasa celebrate birthday, kitorang tengok wayang je.. enjoy.. best dan selesa hehe...

niat nak tgok madagascar...

queue depan kaunter cineplex, memang niat tulus ikhlas nak layan madagascar.. tetiba...

"adik bertiga kan?"

"ha ah bertiga"

"nak tengok james bond tak"

"tak pe la bang"

"free je ni.. adik naik atas, tunjuk tiket ni.. kalau tanak tak pe..."

free!!!

"ooo free... okey jee..." sambil mengambil tiket tu dengan rakus...

aku dan silolo mendaki anak2 tangga menuju tempat tukar tiket free james bond...

"haaa... sini.. sini.. berapa orang?"

"3 orang cik..err.. event apa ni ek.. kenapa boleh free tgok james bond nie"

"ni event company kitorang... blaa.. blaa... james.... blaa... blaaa....bllllalalalaa..... bond.. haaa tu yang free tuuu...."

"OooOOooOOOoooo~~" yang aku faham... tiket ni free.. dan percuma pop corn+air coke.. yumiiee~~~


nissah masih setia queue di kaunter untuk meneruskan perjuangan madagascar...

tapi hampa.. sebab.. seat untuk madagascar dua dr depan.. tak sanggup aku mendongak sambil gelak tengok madagascar tue.. mau terkeliat urat gelak aku nanti.... so kitorang layan james bond je laa ari kejadian..

komen pasal citer james bond?? erm... sebelum tengok citer ni aku dengar banyak gak komen negatif dari orang2 yang dah tgok cerita nie, tu pasal tak berniat nak tengok kat wayang.. tapi disebabkan free kitorang layanzzzz... tapi aku tengok james bond ari tu, ok la... aksi2 dia memang terangkat2 badan aku nak mengelak peluru la.. nak mengelak kene tumbuk.. nak mengelak terjatuh la... fuh.. penat n lenguh2 badan lepas tgok citer ni hahahaa...

aku ni tak kedekut markah.. aku bg 3 bintang dari 5 bintang untuk cerita nie...

perjuangan masih belum selesai... kami telah menerima sedikit semangat dari james bond sebentar tadi.. sejurus keluar dari wayang free james bond.. kitorang menjejaki kaunter cineplex sekali lagi... setelah sedikit perbincangan dia buat depan kaunter tue... pekerja kaunter tu pun menyerahkan 3 keping kertas yang tertulis..(cara tulis pun dah macam james bond je)

madagascar / Thursday / 8.05p.m....

yeahhhhhhh... esoknya we ol akan tengok madagascar hak hak hak...


3 kali cubaan aku cuba nak tengok madagascar.. kali ke 4 ni berjaya jua akhirnya... cerita ni memang best giler.. lawak sesangat rasanya.. cerita nie memang berjaya buat aku lupa muka2 yang menyakitkan hati aku untuk seketika...

semua watak best...dari watak alakey sampai la watak makcik tua yang jalan terkedek2.. tak padan dengan tua.. kalau marah.. singa pun dia rotan hahaha... aku nak cari cd citer ni la.. aku nak layan lagi... memang tak rugi la layan.. amboi kemain aku puji cerita nie...

erm... as a human to a human aku bg 5 bintang dari 5.. orang kata no body perfect.. tapi aku nilai cerita ni cincai kira la as a human.. kalau korang tak paham.. abaikan je la... baik korang g layan madagascar hahahahaha.....

*aku selalu layan ym malam2 dalam bilik dalam gelap.. aku baca subtitle kat wayang ari tu.. kabur2.. oh noo.. i need a spec right now.. huhuhuhuhu....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin