Wednesday, March 25, 2009

complicated


faham ...
aku rasa aku sangat faham.. eh aku faham sipi2 je rupanya.. aku kurang faham laa sebenarnya hek elee.. lepas tu rupanya aku tak faham langsung... damn!

diam ... bising ...
jangan asyik berdiam.. bila berdiam orang sekeliling akan buat bising untuk memecahkan sunyi.. bila kita bising orang lain akan diam dengar suara kita.. tapi jangan asyik bising.. sebab bila asyik bising semua orang hanya akan diam tak nak bersuara...

aneh...
manusia ni aneh.. eh bukan.. bukan... tetapi sangat aneh.. eh bukan juga... tetapi tersangat sangat sangat aneh...

18 comments:

bluefrog© said...

sengal.. eh.. sengal.. eh bukan.. jangan sengal.. kalau kesengalan maka keluar lah entry2 yang sengal.. kalau tak sengal.. takde idea pulak nak keluar entry sengal2..

heee... teeeeeeeee.. teeeee...

army4war said...

eleh ko pun serabut kan kan kan.. tu pasal ko beraksi sengal tadi hahaha!!

tee~ tee~

bluefrog© said...

aku tk serabut.. tp.. serabut yg aku..


tolak.. tolak..

army4war said...

try rendam sabut.. pas tu minum 3 kali sehari.. bila mandi.. campurkan sikit air tadi dalam air mandian.. (kalau ikut tatau la kau)

bluefrog© said...

dah dah.. pastu jadi ape.?

army4war said...

sepatutnya ko jadi zombie..

huseeiiinn... zombie huseeiin..

tolak tolak!!

tee~ tee~

niz said...

nak cakap "aku" boleh?

aku benci entry kau! aku benci semua! aku benci kedai sukan kat kuala lumpur nih! aku benci!

aku benci bila aku diam, orang kata aku moody. tapi kalau anarm tu diam - takde sapa pun peduli. orang kata aku tak cool! tapi bila aku bising, orang pulak menyampah dengan aku! aku benci! aku benci!

ehehe...mira, tu sajak akak untuk pesta buku bulan depan...

army4war said...

boleh kak!!

arghh!!! arghh!!! arghh!!

tu tajuk sajak saya bulan bahasa nanti.. sajaknya coming soon!

bluefrog© said...

hoi.. aku benci kau.. kau benci aku.. eh bukan.. kau benci kau punya aku.. eh tak tak.. kau aku benci kau aku..? hahaha.. aarghhh...

sajak aku masa hari bumi sedunia.. masa baca sajak tutup lampu.. pegang kertas.. pakai dakwat glow in the dark.. dem!~~

niz said...

aku tak benci aku punya kau..kau benci kau punya aku..tu kau punya pasal. yang penting...tiket bus saye....eheheh....awak..meowww...pur..pur...purrr..
gile gediks!

army4war said...

tak payah la menci menci ni... menci tau~

esok earth hour!! duk diam2 dalam gelap key.. auuwww~

niz said...

dok dlm gelap? boleh i raba u?

Ishida Kuchiki said...

aku benci kau kerana aku sgt syg kn dia. occay?? skrg paham? bagusss.. x sia2 i UP elaun u kn!

niz-jgn tsalah raba key.. noti you!

niz said...

i attact momtot dia dulu! cop ah! cop!!!

yed said...

yuck~

army4war said...

ishida kuaci - perlukah benci.. sayang sudahlah.. atau ignore..

kak niz - bluek!!

yed - yucks gak!!

imranabduljabar said...

ish...manusia-manusia 'ini' kelihatan sangat aneh.

eh bukan...
tetapi sangat aneh.

eh bukan juga...
tetapi tersangat sangat sangat aneh.

army4war said...

brader sifoo - erm.. aneh.. memang aneh.. eh tak memang sangat2 aneh.. tp masih cuba faham sebab sayang punya pasal.. hihihih.. eeewah~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin