Tuesday, March 10, 2009

Blogger tegar?

sawang dalam blog aku


Kenapa kamu berblog?
Akaun blogspot aku memang dah lama wujud.. tapi aku tak de sebab dan motif nak menaip masa tu.. sehingga la aku kenal seorang kawan yang memang blogger tegar.. dia kata best sebab boleh share dengan kawan2 yang lain.. aku test power.. ha ah memang best.. so jawapan untuk soalan di atas.. aku nak share apa yang aku rasa dengan orang yang sudi baca.

Apakah method penulisan dalam blog kamu?
aku tulis ikut perasaan aku masa tu.. tu pasal aku risau nak mengarang time jiwa aku kacau.. nanti orang baca jadi serabut.. bila perasaan aku kosong.. tu yang wujudnya kejadian blog bersawang.. hehehe

Antara rupa dan isi blog, yang mana lebih kamu utamakan?
Rupa dan isi sama2 aku layan.. kalau rupa cun isi dia tak menarik,aku tak layan gak.. kalau isi best tapi layout serabai.. sakit kepala lutut aku nak baca..

Adakah kamu meletak widget lagu di blog kamu? Kenapa kamu memilih lagu tersebut?
Ada! dari pembacaan aku, aku tau memang berat taruk widget tu.. tapi widget ni wujud untuk blogger add on kat blog, tujuannya untuk berkongsi minat dan boleh mengenali si blogger selain menerusi penulisannya.. eeeewah.. miyahahaha..

lagu yang dalam playlist aku skang, lagu2 yang aku minat wat masa ni..

Antara banyak-banyak artikel di blog kamu, yang mana paling kamu suka dan kenapa?
Artikel just 5ive
time ni aku baru2 lagi dalam dunia blogger ni... kemain details aku type pasal diri aku hahaha.. pasal n3 ni gak la.. ada 2 3 4 5 orang kawan aku yang terusik.. tak kisah la terusik berbentuk ape.. hehehe...

Pernah terasa nak hapuskan blog kamu? Sebabnya?
4 now.. never.. paling busuk pun, aku private kan je..

Apakah pendapat kamu mengenai blog kepada pemilik blog yang tag kamu ni?
Sebelum dia tulis tag ni kat blog dia, dia dah announce yang dia nak tag aku..
blog dia ni santai dan banyak info.. memula wujud blog dia ni, n3 dia cam sukati dia je.. lelama aku baca banyak info yang berguna.. suka share maklumat dengan pembaca.. bagus budak ni.. anak sapaaa ni yek!

Senaraikan 5 orang yang akan kamu tag.
Ibn Aziz
Mclelun
Niz My Honey Too
Bluefrog
Camcilah
Akira The Great
Silolo
Opaq
Hegira

nota lutut - sukati aku la nak tag berapa orang.. nikan blog aku.. miyahahaha~

9 comments:

ONEXOX PLAN said...

sorang mangsa dh berjaya loloskan diri dengan jawab tag aku.. bagus.. bagus.. kipidap.. hehe

Anonymous said...

Kenapa kamu berblog?
- Nothing to do.

Apakah method penulisan dalam blog kamu?
- I don't have to worry about it. My pet monkey will help me to write.

Antara rupa dan isi blog, yang mana lebih kamu utamakan?
- Both, but I spend more time on design

Adakah kamu meletak widget lagu di blog kamu? Kenapa kamu memilih lagu tersebut?
- No music widget.

Antara banyak-banyak artikel di blog kamu, yang mana paling kamu suka dan kenapa?
- I love them all

Pernah terasa nak hapuskan blog kamu? Sebabnya?
- Never

Apakah pendapat kamu mengenai blog kepada pemilik blog yang tag kamu ni?
I think she is great. She is genius and I think she will be millionaire one day. A great friend to have.
.
.
.
.
Errr... can you please help me on VSM content.

yed said...

Haha.. lagi best, wat tag kat cni je..

army4war said...

anarm - sebelum ko jawap tag, ko dah bgtau akan tag aku.. haruslah aku jawap dengan pantas..

mclelun - i think u want to save ur space in ur blog.. how dare u answer this tag in my comment area.. haha.. anyway tq..

yed - he is cool.. right lun?? haha he is my daddy.. hahaha...

Anonymous said...

shuffle shuffle x kiraaaaaaaa

Anonymous said...

jgn lupa pack sekali baju ada sweter ada hud...... sila google too phat untuk lebih punya hidayah

Anonymous said...

hahahaha.. mulakan cari step dari skrg.. memandangkan ko terlalu FREE, harap x lupa step pada hari kejadian k.. kalau x, kitorang denda..= ko kena jadi ketua ajk kebersihan..

army4war said...

kak niz - shuffle atas pepasir di tepian pantai sangat tidak hip.. nanti habuk masa mata.. susah nak bakar ayam BBQ..

setari - hafal bebaik lirik madu dan racun tu.. nanti aku nk bg exam..

opaq said...

kono jugak den ni ha....

adeehh~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin