Friday, March 20, 2009

sahabat

kita semua sedang berjalan atas bara api sebenarnya...
tak payah tipu, memang sangat pedih bukan..
kita sedang tahan bahang panasnya..
semuanya kerana..
aku mahu lihat kau tenang..
aku juga tahu kau mahu lihat aku tenang..
jadi aku perlihatkan tenang itu..
kita sama2 senyum dalam kepedihan..

setiap tangan kita terdapat racun untuk menyakiti ..
tetapi seorang sahabat terdapat penawar disebelah tangannya..

aku sangat kenal kau..
sebab kau kata aku kenal kau..
thx!

10 comments:

tak tau said...

aku tak kenal kau lah..??

Anonymous said...

mendalam je mksdnye tue,tp sapa y dimaksudkan itu yer???

Anonymous said...

apsal cam pedih je. habis yang kepoh kepoh tu bukan kawan kau kah?

army4war said...

serius beb, gua rasa gua tau sapa lu.. corak penulisan cam biasa lihat..

ni yang buat gua nak setting yang ada akaun je leh komen nie (kerek bukan hahahaha)

anyway.. thx la sudi drop by.. tak berapa nak dalam maksud tu.. sebab aku tak reti mendalami sangat.. direct je tuh.. percayalah hehehe...

setery said...

aku ada penawar terhebat, aku beli kat jalan chow kit. ko nak?

army4war said...

setari - wah.. bagus.. aku suka penawar.. ngeee :D

apa barang chow kit..low yat jom!! ada beran???

setery said...

jom kite pegi lim kok wing. eh silap silap. ong tai kim. eh bukan bukan. chow yuen fat kot. oh silap silap..
LOW YAT... ok jom!

nurulkirana said...

cbb aku knal ko...jadi...o tanjobi gozaimasu!!!!hahak

army4war said...

setari - sadap u.. jom pegi chow yuen fat.. laptop aku makin nazak..

kirana - engkau sahabat aku dunia akhirat.. tu janji aku.. u r special beb!! kau.. azid.. edi.. trust me :D

Ishida Kuchiki said...

aku ke? time kasih.. hihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin