Wednesday, December 31, 2008

Flavour Of Life~ 2008


Hari ni Rabu 31 December 2008.. hari terakhir untuk tahun 2008.. tahun bertuah untuk bangsa cina.. bertuah ke aku pada tahun ni??

selamat tinggal 2008... alhamdulillah aku dapat hadapi ujian Allah dengan tenang dan senyuman pada tahun ini.. aku akan pastikan aku akan bawak memori2 yang indah2 yang suka2 ke tahun 2009.... jangan risau aku juga akan bawak semua memori sakit2 untuk aku jadikan pedoman pada hari mendatang.. insyaALLAH..

tak de sebab aku kene tinggalkan memori2 pada tahun 2008, aku rasa aku dah kaut semua dan nak lempar ke tahun 2009 nanti.. bila aku perlukannya nanti, pepandai la aku kutip balik jadikan panduan.. aku sedang kikis segala kesal yang pernah singgah.. serpihan kikis tu pun aku nak lempar ke tahun depan.. cermat tak aku dalam menjaga semua hak aku? sekarang dalam minda aku hanya ada memori2 yang berwarna warni.. yeee aini amirah binti jalaluddin memang seorang yang optimis dalam hidupnya.. insyaALLAH..

selamat datang 2009... setiap tahun, aku makin mengenal kehidupan, itulah tujuan kita dihidupkan oleh Allah S.W.T.. mengenali setiap cebisan ciptaan-Nya.. aku seorang yang sangat berani.. sebab aku berani untuk katakan YA untuk hidup ketika dalam rahim Mak tersayang.. Ainun Binti Mohd Tahir.. jadi InsyaALLAH aku akan teruskan kehidupan aku, yang memang menjanjikan banyak dugaan pada tahun 2009 esok… InsyaALLAH…

tahun depan otak aku akan makin padat.. maklumlah hampir 25 tahun punya memori tersimpan dalam otak aku.aku berharap aku dapat guna segala memori yang ada dalam otak aku ni dengan bijak.. nasihat untuk diri sendiri.. jangan anggap semua memori yang ada tu menyendatkan ruang otak… tapi anggap sebagai buku2 panduan okey dear~

sedikit ayat2 yg korang takkan paham.. selagi korang bukan diri aku.. hehehe...

kalau aku orang itu.. adakah sakit aku sama seperti sekarang..
orang itu pasti menjerit lantang tidak mahu seperti aku.. kecik hati ini..

tapi kamu pastikah apa yang aku fikir ini benar..
ntah kurang periksa..
logiknya.. aku sangat pasti.. umph!!


Flavour Of Life 2008~

pssst~ ada gambar fisya wedding kat sini... aku tengah kumpul gambar lagi.. [LINK]

10 comments:

Nursheila Zainal Abidin said...

salam..
ucapan hari akhir utk k migha.. (wpon kite mmg akan ketemu lepas daku menitip ucapan ini heh heh) kpd k migha chumel.. semoge hajat yg tak terkesampaian, akan termakbul dan k migha akan peroleh manafaat dari hajat tersebut.. semoge sentiasa ceria dan senantiasa diberkati.. huah huah huah..

army4war said...

silolo - thx adik silolo.. semoga adik juga akan mencapai semua yang dihajati.. sama2 berdoa keberkatan Allah di tahun 2009 ni, insyaALLAH..

anarm™ said...

selamat tinggal 2008.. waaa.. aku suke nombo 8!! hik hik..

ape ye azam tahun baru ko? hehe.. hope azam tahun baru dpt dilaksanakan dgn success.. jgn hangat² taik itik je.. huhu..

p/s: warkah nukilanmu bergitu menambat hatiku.. baris² kata yang menyentuh, pilu terbit menampakkan keterharuan di mimik mukaku.. ohh..

(cuba bersastera)


word verification: farid (bilivit or not)

army4war said...

anarm - hak hak hak.. azam aku nantikan entry seterusnya.. hahaha poyoo tak aku :P

yang pasti aku doakan yang baik2 aja di tahun baru nanti..

sastera ko aku hargai.. aku pun cuba jaya je.. biarlah aku je hargai nukilan aku tu, org lain yang hargainya.. aku ucap thx kihkihkih...

hegira said...

babe.

kata kunci tahun 2009: sabar.

sabar eh.

dan setkan minda: kata ini: popular, bahagia, kaya, iman.

haha.

itu kata verifikasinya.

selamat tahun baru hijrah dan gregorian.

army4war said...

hegira - baikzz.. aku akan cuba praktikkan kata2 ko..

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU..

anarm™ said...

uih.. keyword tu mcm bleh guna nak bg tambah traffik blog je.. hehe

army4war said...

anarm - hah.. buat la entry sabar plak hehehe

anarm™ said...

uih.. gambar entri ni dh bertukar.. :-o

army4war said...

anarm - heheheh saje je.. gambar b4 ni berat. tukar gambar lain :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin