Thursday, August 13, 2009

Hari ni Khamis.. Esok Jumaat..

hari ni sampai awal la plak.. kol 7.39 aku dah punch..
as usual g toilet dulu.. tak perlulah terangkan aktiviti aku ek..
sejak isnin lepas aku masih meneruskan kegiatan harian aku.. Blog+FB+YM..
bila aku ngadu aku bosan tak de keje.. ramai suruh aku relax dlu..
tetiba aku rasa cam aku gedik plak.. nanti dah banyak keje padan muka aku.. hehe..

skang aku berusaha mengentalkan diri study.. setakat ni tak begitu berjaya lagi..
aku baru je google c++.. aku tengok sekali lalu, aku dah lost! sebab tak de fokus nak study apa..
fish baru je semes aku, dia g klinik, perut dia sakit, dia suruh aku dengan ros sarapan dlu..
aku suruh doktor check elok2 dia n baby.. insyaallah tak de pape..

semalam ramai orang dah pakai mask tutup mulut tu.. aku boleh plak slamber jawap.. "aku tak dapat hidayah lagi pakai mask tu" ala2 jawapan artis bila di tanya "bila nak pakai tudung" bengong punya statement.. itu adalah gara2 aku sangat sangap sebenarnya..

persoalannya.. adakah hari ini juga akan terjadinya kegiatan lagho atau sebaliknya..
semalam makan nasik lemak pepagi, mata aku macam di sapu gam gajah RM3.90
moral of the story pagi ni sarap, jangan makan nasik lemak.. tatau nak makan ape dah..


*nota lutut -oklah.. n3 ini akan dikategorikan dalam label "kurang hidayah". terima kasih!

8 comments:

asbesstos said...

kalau sangap sgt.. pe kate ko g wat drift ngan gothic ko kat dataran uitm tu.. pastu bila kuar kete siap angkat2 kening tanda kerek.. kira ade la aktiviti ko ye x..

brickbracket said...

hai.. awl sampai.. bleh kenalan???
u bgn pukul berapa pg td???? 4am??
=))

army4war said...

kuden - sejurus aku tekan PUBLISH kat n3 tadi.. terus aku kene g meeting hahaha.. aku baru pas balik dr meeting.. kiranya tak perlulah aku ikut cadangan sengal ko kan sengal!!

ishida kuachi - aku bangun kol 5.30 pagi tadi.. aku bercadang nak tido opis je, esok boleh bangun kol 7.59 kol 8 terus punch card.. haaa!! sapa mau lawan??!!

starry~ said...

mmg xde hidayah

akira said...

hah...awal nye ko..
aku masih termenung lam toilet kat umah time tu..
hahahaha.. *jeles x..
kehkeh..

army4war said...

seterika - huh

akira - hahah tak pe.. mandi sebelum subuh elok beb.. hahahaha!!

akira said...

hahahahahahampeh...
ye laa..
pagi2 ko jeles aku leh bgn lewat skett..
ptg2 aku lak jeles ko balik awal..
malam2..sama2 lalok time lepak..
adil kaan.. =))..hahahahahah

army4war said...

hahahahaa.. skang aku balik rumah awal.. pas tu aku malas turun tangga, tu pasal skang aku awal tido hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin