Monday, August 10, 2009

macam biasa

pertama kali itu banyak misterinya..
banyak kuderat perlu ku simbah..
banyak tenang harusku lakon..
banyak manis harus ku ukir..

hati diramas waktu..
jiwa ditikam detik..
akal di tujah masa..
batin makin lemah disiksa..

tiba2..
lunaknya nyanyian itu..
lama ku nantikan..
ikhlas kedengaran..
senyuman terbalas..

kutadah ikhlas untuk hati gundah kau..
ikhlas ku fahami setiap bait kata..
kubisukan diri membiar suara kau bergema..
walau alam tidak bergegar..
aku masih mendengar..

macam biasa..

10 comments:

starry~ said...

amboi sejak balik tengok sabri yunus ni memasing bersajak. krkrkrkr

pas ni kite plak baca sajak memasing kat chiziwizi. ei. sapa tah nak tengok. hahahaha

asbesstos said...

mira.. nape kalau ko wat sajak/syair.. penyakit typo ko xde eh? pelik la..

ni lap lop said...

pewit!

army4war said...

seterika - oi mana gambar aku dengan abg sabri yunus haha.. yang tak fokus beratur di belakang!!

asbesstos - sebab aku semak banyak kali sebelum publish la sengal!! dush dush dush!!

kak niz - prooot~

opaq said...

ada orang marah ko eh..

meh aku marah dia baliik..

army4war said...

opaq - hahaha... jom marah dia sama2 nak.. 2gehther2 dengan ko haha.. tak de org marah aku

ntah.. aku pakai type je ikut jari aku hahaha!!

akira said...

miera the jiwangs..
aku sakit perroooot.. :D

asbesstos said...

Mira didalam kemachoan.. terpalit kejiwangan...

Dalam hati ada taman...

army4war said...

akira - baru kutuk aku terus sakit perot.. haaa pengajaran tu hahaha!!

kudeng - tu namanya jiwa seni.. ko apa tau.. huh!!

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin