Sunday, August 2, 2009

pagi di tapah

celik mata pagi tadi.. aku atas katil di dalam bilik depan di rumah tapah aku... tersenyum sendiri.. sedikit berhabuk.. uhuk.. uhuk.. maklumlah hampir 2 bulan tidak menjenguk rumah di tapah.. aku sensitif sikit pada habuk.. sebab masalah tongsel yang aku hadapi sejak kecik lagi..

bangun pukul 930 tadi.. lewat gak untuk anak dara seperti aku hehehe.. malam tadi sampai agak lewat ke rumah.. mencabar betul pujuk mak balik dari rumah alang maziah.. maklumlah dah lama mereka tak bersembang.. alang dah offer kain batik dia untuk kami semua tidur rumah dia.. mak pulak dok goda tido sana alasan, takut aku mengantok time drive.. ohh tidaaakk... i want my lappy by my side when i sleep.. hahaha... lagi pun tak selesa kalau tak da salinan baju sendiri.. alah rumah dekat je, 10 minit dah samapi.. no no no.. semua bangun, kita balik rumah sendiri hahaha..

itulah alasan aku bangun lewat pagi ni.. hahahahah!!!

on ym kak niz tegur aku.. kami sama2 tak sarapan lagi... banyak berceloteh tentang 1st day aku sebagai kak mara esok.. kami sama2 risau kalau aku berubah menjadi kak mara yang bergelang tebal, berantai mutiara labuh, berbaju lip lap lip lap.. bertudung lilit2.. baju kurung aku tak sampai 2 minggu, dah habis semua aku dah pakai.. kne beli baju kurung lagi la ni.. nak tempah jangan harap la.. raya dah dekat.. mengenangkan aku tak de baju raya lagi.. aku plan nak beli baju kurung.. pakai g keje.. bila raya pakai je la baju tu hahahah bukan sedara aku pernah nampak aku pakai baju tu pun haha.. kalau dah bersembulu.. gunting je la yang bersembulu tu hahaha...!! yes aku bijak...

azid dah roger ajak jumpa jap b4 aku balik KL.. mesti mau jumpa guru fizik ni untuk di buli.. wah rindu sama kamu.. plan g ipoh tengok wayang kita tangguh key, pasal ko sakit semalam.. aku agak kiciwa, tp ko sakit takkan aku nak paksa gak, aku kan kawan yang saaaaangat baik.. hak hak hak... c ya..

*nota lutut - sentiasa berharap hari ini lebih baik dari semalam.. esok lebih baik dari hari ini.. insyaALLAH

4 comments:

Ishida Kuchiki said...

bercerita ttg tapah, aku g cameron kelmarin ikut tapah. dlm ati x abis maki2 sape yg wat jln berliuk2 tu.. asyik seru nama ko je! otak aku ligat pusing2 mcm jln tu gak "apsal cameron yg kt pahang tu kena ikut jln tapah yg kt perak tu??!" aku fail georafi dulu. sori! kalu aku tahu ko kt sana aku g angkut ko sekali beb..

Ishida Kuchiki said...
This comment has been removed by the author.
army4war said...

ishida kuachi - lain kali lalu tapah, ko kne seru nama aku 3 kali untuk mengelakkan sumpahan aku.. sapa melanggar pantang.. akan disebat 10 setengah kali.. sekian

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin