Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan

:: Alhamdulillah kita bertemu lagi dengan bulan Ramadhan pada hari sabtu ini insyaallah.. bulan ramadhan aku kenali sebagai bulan beribadat.. bulan muhasabah diri.. bulan meninggalkan segala bentuk kemungkaran.. aku berdoa agar ramadhan tahun ini lebih baik ibadah aku dari tahun2 sebelumnya insyaALLAH... ::

:: alhamdulillah aku sudah memaafkan korang yang menyebabkan aku "pedih hulu hati". insyaallah dengan saling bermaafan hati kita tenang untuk beribadat.. insyaALLAH ::

:: sesiapa yang masih "pedih hulu hati" dengan aku.. aku mintak maaf zahir dan batin.. kalau ada perkara yang tidak menyenangkan hati korang secara aku sengaja atau tidak sengaja.. aku beli insurance murah je untuk mulut aku, lazer sikit2 je.. sebab bibir kurang munggil macam beyonce.. ::

:: Selamat Menjalani Ibadah Puasa Kepada Muslimin Dan Muslimat Sekali.. ::

9 comments:

brickbracket said...

aku pun..
maaf zahir dan batin..
atas salah silap secara live atau tidak erk.. ni xde siaran ulangan nih..

Cheni Khair said...

I’m praying that Allah will grant us with blessed life, dunia dan akhirat, melimpahkan rezeki yang halal, kesihatan yang baik dan hubungan yang sentiasa harmoni antara kita semua.

May this Ramadhan will be the best Ramadhan ever, and will not be the last, InsyaAllah.. aminn...

maaf zahir batin.

asbesstos said...

Iskh... Mira... menjelang bulan ramadhan yang suci ni.. aku dengan rendah hatinya ingin menyusun sepuluh jari mintak ampun kalau ade salah silap aku selama kita kenal....

Well... Jangan harap..!!! hahahahahahaha

army4war said...

shida - aku pun mintak maaf zahir dan batin kat ko.. tersepak kaki ke.. terpijak kasut time jalan2 sama ke.. terminum air ko ke.. paham?

kak niz - amin amin ya rabbal alamin..

kudeng - u r always deym din..!!! oi mintak maaf cepat ko banyak dosa kat aku tau.. salam cium tangan.. oo lupa bukan muhrim...!! flash back balik apa yg telah ko lakukan kat aku ceesss!!!

Anonymous said...

Ahlan wasahlan ya Ramadhan...

army4war said...

sebaliktabir - semoga bulan ramadhan ini, ibadat kita diterima.. AMIN..

akira said...

selamat berpose..
maaf salah silap..
wiee.. aku excited pose tahun nih.
adakah tahun last aku celebrate pose.
aku kurang pasti.
mati itu pasti.. :)

army4war said...

akira - aik.. xcited pose pun rasa dah nak mati?? kih kih kih.. semoga kita semua dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki.. dan dirahmati ALLAH S.W.T.. AMIN~

akira said...

huh..bukan laa..
takot next year dah tak merasa sudah pose :)...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin