Friday, August 28, 2009

Mari Mengenali BK

tadaaaaaaaa~


:: setelah bermacam2 pertimbangan dilakukan.. aku mengambil keputusan mengisi BK. BK tu adalah Borang Keluar ye anak2 sekalian.. ::

:: hasil temubual aku dengan senior2 kat sni si Zue dan Along.. aku dah tau prosedure nak keluar time opis hour dengan officialnya.. official ya anak2 sekalian... ::

:: tidak boleh berkelakuan kurang sopan seperti ketika bekerja di swasta dahulu kala.. aku skang sangat disiplin kih kih kih.. ::

:: faktor2 yang mempengaruhi aku ambik BK iadalah terdiri daripada ini ::
  • mak asyik pening2, nak bawak mak g klinik petang ni
  • barang2 untuk berbuka tak de dah habis, mak sorang je yang puasa kat rumah (ops kantoi) ... nak g beli barang2 berbuka untuk mak.. balik nanti sure jem, sure tak sempat beli.
  • malam ni nak balik kampung.. tanak letih2 drive.. bahaya wooo.. so boleh relax2 dlu b4 balik kampung..

*nota lutut - ada sedikit kesinambungan dengan n3[LINK] sebelumnya hehehe...

5 comments:

starry~ said...

sehari 2 entry.?
mira, balik buat kuih raya la. hahaha

Unknown said...

ooo...rupenyer dlm surau tu bekas mknn ko la yer mira..isk..isk..

Anarm said...

haa.. x puasa!!

¶A.K.I¶ said...

mmg pantas kamu mengupdate blog! btl2 gmar online la mira! =D jom blk kg yea!!!

army4war said...

seterika - kuih raya?? aku balik goreng telur mata kerbau je hahahaah

eT - uik.. bekas?? aku bawak mangkuk tingkat la.. tu bukan bekas aku.. apa barang bekas2 kecik nie.. tak meriah.. hahaha

anarm - dah pose la hahaha... cess.. dah banyak hari dah pose hahahaha...


aki - letop aku mobo kong.. aku tak leh on9 kat umah.. kalau boleh on9 aku memang depan letop je huhuhuh...!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin