Monday, August 2, 2010

Gothy oh gothy~ part II

seperti yang dijanjikan pada n3 yang lepas.. aku realisasikan impian korang untuk tatap gambar gothy aku yang kemik2 nie huhu.. ces mcm blog femes lak akunye ayat hehehe.. korang nampak tak bonet gothy terjongket.. kat bahagian lampu tu.. haa kan kan kan... ada yang cakap "laaaa tak la teruk sangat" hehehe... alhamdulillah kalau tak teruk sangat.. tapi hati ku masih terluka dengan keadaan gothy ku ini huhuhuu..





itu je la n3 terluka aku untuk kali nie.. semoga gothy sihat2 sahaja lepas nie.. baru pas ketuk kemik2 kat gothy... pas ni gua kasi tembak cat itam pekat likat glitter2 key gothy.. huk huk huk..

*nota lutut - setiap kali sakit ati tgok gothy, aku teringat.. alhamdulillah semua dalam kereta selamat masa xcident tu..

7 comments:

eT said...

boh corak2 k..ehehe

army4war said...

et - skang dh ada corak dah.. huhuhu... corak2 yg tidak disengajakan..

zyra said...

aiyakk.. ciannye dia... kak miwaa... nk pesan nih.. ayat kwn kita... "bertabahlaaa hatiku..." :D :D

army4war said...

dek zira - adek bg la sehelai dua duit seratus bagi membuktikan bahawasanya adek bersimpati.. keh keh keh...

k.mus said...

cikit je tu.. akak punye dulu lg teruk tauu maklum la cium honda huhuhuuhu. Sebulan x bawa keta gi opis, apa lg pinjam keta laling la nak gi keja.. :P

army4war said...

kak mus - nasib laling u baik kan kak mus kan hehe.. tetengah sengkek ni pun ada ambik baju dr kak bai hahaha.. meh la datang sni kita gelak2 hehehe

aizuemi said...

weh.. ade calar2 ag ke?
kalo ade aku nk tlg cat guna water color~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin