Monday, August 9, 2010

Rahsia lagi

dari hari tu maro ajar aku pasal rahsia tarikh lahir.. version Dr Azizan Osman plak hehe.. aku kan suka bebende cenggini.. lepas dia kira dia boleh plak main tanak bgtau maksud nombor2 tue.. terpaksa laa aku tunggu sampai hari isnin nak tau jawapannya... caitss!!

taraaaa.... ni la hasilnya hehehe.. dok ber doodles jap dengan dak maro ni hehehe..

jangan nak pertikai2 menatang nie.. aku buat ni suka suka je.. bukan aku yang kaji pun bende nie.. aku wat ikut orang je ngertik!!??? keh keh keh... kalau rasa tak betul tu.. sadap2 sudeyy~ hehehe

::AKU::

No Akar 2 ;
Anda punyai komunikasi atau penyampaian yang baik. Suara anda kedengaran lantang dan jelas. Mungkin juga anda susah atau malu nak mula bercakap namun apabila sudah mula anda kelihatan mesra.



::MARO::

No Akar 3 ;
Pergerakan anda sangat cepat atau lain kata anda tidak suka
bertangguh dalam sesuatu perkara.



::SURA::


No Akar 5 ;
Anda seorang yang punyai prinsip sendiri. Contoh jika anda kata “A”, “A” lah jawapannya, jika “A”, “A”lah jawabnya. Atau anda tidak terus membuat keputusan


malasnya nyak xplain macam mana bende alah nie hahaha.. aku bagi contoh tarikh lahir aku ek.. hehehe 22.03.1984

korang lukis la mcm aku lukis kat atas tue...


STEP 1

Level 1
2+2 = 4| 0+3 =3 | 1+9 = 10 1+0 = 1 | 8+4 = 12 1+2 = 3

Level 2
4+3 = 7| 1+3 = 4 |

Level 3
7+4 = 2

STEP 2

Kiri
4+3+7 = 14 1+4 = 5

Kanan
1+3+4 = 8

Bawah
7+4+2 = 4

Dalam kotak bawah sekali kat penjuru tu.. tu la diri korang... yang kat kiri kanan dengan bawah tue.. orang2 sekeliling kamu... hehehe..

cekedot!!

No Akar 1 ;
Anda mempunyai ciri-ciri kepimpinan. Kemungkinan semasa alam persekolahan atau selepas anda dilantik menjadi ketua atau
penolong atau dalam persatuan. Kemungkinan juga anda menolak perlantikan dalam jawatan tersebut.

No Akar 2 ;
Anda punyai komunikasi atau penyampaian yang baik. Suara anda kedengaran lantang dan jelas. Mungkin juga anda susah atau malu nak mula bercakap namun apabila sudah mula anda kelihatan mesra.

No Akar 3 ;
Pergerakan anda sangat cepat atau lain kata anda tidak suka
bertangguh dalam sesuatu perkara.

No Akar 4 ;
Anda suka merancang dan juga anda suka kepada ilmu
pengetahuan.

No Akar 5 ;
Anda seorang yang punyai prinsip sendiri. Contoh jika anda kata “A”, “A” lah jawapannya, jika “A”, “A”lah jawabnya. Atau anda tidak terus membuat keputusan

No Akar 6 ;
Anda mempunyai sifat kekeluargaan atau ambil berat tentang
keluarga. Ini membuatkan anda bagus dalam perancangan
kewangan.

No Akar 7 ;
Anda punyai ramai kawan atau mudah mendapat penyokong. Ini membuatkan hidup anda nampak bertuah.

No Akar 8 ;
Anda seorang yang bertanggungjawab sama ada terhadap keluarga atau kerjaya. Contoh dalam kerjaya atau persekolahan jika diberi tugas atau kerja rumah anda akan selesaikannya walaupun memakan masa.

No Akar 9 ;
Anda suka mengejar kejayaan atau aset. Mungkin juga anda
memikirkan perniagaan yang membawa keuntungan.


*nota lutut - zzZZZzzZZZzzzz....~

8 comments:

eT said...

wat kn utk aku mira...hehe

yed said...

jap2, nape kat no.5 tu ada MARO muhammad? (^_^)v

army4war said...

et - nanti aku kirakan untuk ko.. aku tengah pusing2 pc ni tatau nak letak mana barang huhu

yed - tu namanya aku kopi pes.. adeh adeh..

Anonymous said...

wei... tlg kirakan aku punye gaks~

-AZUE-

army4war said...

azue - nanti aku kira kat kertas je depan ko.. nantikan kek batik version kematu baling dinding tak pecah aku nanti.. huhahahahaa!!

akira said...

erk...takkan aku same ngan ko..
hahahahah :p

result die same...
ke aku salah kire :D

army4war said...

nissah - ha ah la sama sesangat hahahahahahahahahah!! lawak

aizuemi said...

i am waiting... waiting.. waiting... mn ko nye????

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin